Coca-Cola pomáha Červenému krížu veľkou vianočnou kampaňou #DarujmeSa

Coca-Cola počas tohtoročných Vianoc pokračuje v podpore Červeného kríža veľkou kampaňou s hlavnou výzvou #DarujmeSa. Spoločnosť nechala zhotoviť 3-milióny etikiet s QR kódom na pomoc našej organizácii na Slovensku aj v Česku. Aj Červený kríž v tejto neľahkej dobe prispieva k zmierňovaniu dopadu pandémie COVID-19 na zraniteľné obyvateľstvo a poskytuje súčinnosť aj pri testovaní.

Podpora Červeného kríža je tak prirodzeným doplnením tohtoročnej celosvetovej vianočnej kampane „List“ spoločnosti Coca-Cola, ktorá vyzdvihuje myšlienku, že skutočné kúzlo Vianoc je v nás a že najväčším darom, ktorý môžeme svojim blízkym dať, sme my sami. Vianoce totiž nemajú byť len o nákupoch a zhone, ale predovšetkým o tom, ako potešiť tých, ktorí nás potrebujú. Tohtoročný vianočný spot naviac nadväzuje na 100 rokov ikonickej vianočnej reklamy a pozrieť si ho môžete aj na youtube:

https://www.youtube.com/watch?v=nkDIiprT7zo&list=PLCIVZWq1FAweCZDgl73SiBdk5G5M-5mK1&index=1

 „Coca-Cola odjakživa symbolizuje jednotu, blízkosť a zdieľanie spoločných zážitkov. Tieto Vianoce budú možno pre mnohých ľudí náročné a plné neistoty. Ťažkosti sa netýkajú iba tých, ktorí následkom pandémie COVID-19 ochoreli, ale aj tých, ktorí sa o nich s vypätím všetkých síl starajú. Preto aj cez Vianoce spoločne podporíme Slovenský a Český červený kríž,“ približuje projekt Veronika Němcová, riaditeľka komunikácie a udržateľnosti v spoločnosti Coca-Cola SR a ČR.

Ako to funguje? Poskytnutie daru je veľmi jednoduché. V smartfóne stačí otvoriť mobilné bankovníctvo a kamerou telefónu naskenovať QR kód umiestnený na etiketách nápojov Coca-Cola, ktorý každého presmeruje priamo na bankovú platbu Červenému krížu. Každý tak bude môcť prispieť akoukoľvek, hoci aj malou čiastkou, a pomôcť tým, pre ktorých tohtoročné Vianoce nebudú časom tradičnej pohody.

Úprimne si vážime tohtoročnú novo vzniknutú spoluprácu a významnú podporu zo strany spoločnosti Coca-Cola a Coca-Cola Hellenic. Táto podpora nám umožňuje pomáhať nielen v čase pandémie na miestach, kde je to potrebné, ale tiež urobiť Vianoce pohodovejšie aj pre tých, pre ktorých to nie je vôbec jednoduché,“ hovorí Zuzana Rosiarová, generálna sekretárka SČK.

Pomáha aj nadácia The Coca-Cola Foundation, a to už od začiatku pandémie. Komunitám na celom svete ponúkla pomoc v celkovej hodnote viac ako 112 654 900 eur. Slovenskému Červenému krížu tento rok spoločnosť Coca-Cola pomohla sumou vyše 180 tisíc eur a Českému červenému krížu 6,3 milióna korún. Slovenský Červený kríž za tieto prostriedky zabezpečil nákup humanitárnych stanov a ich vybavenia, ktoré sa využívajú v rámci pôsobenia dobrovoľníkov v teréne po celom Slovensku. Spoločnosť Coca-Cola Hellenic navyše venovala v tomto roku na podporu nielen Slovenského a Českého červeného kríža nápoje v hodnote cez 26 miliónov českých korún.

Pomôžte spoločne s nami tým, že podporíte Červený kríž, ktorý je v teréne, aby zmierňoval dopad pandémie na obyvateľstvo aj počas vianočného obdobia. Jednoduchšie to už byť nemôže!